|
Forum Koła Geografów UJ Forum Członków Koła Geografów UJ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Pon 11:14, 26 Lut 2007 Temat postu: Konferencje - różne |
|
|
Studenckie Koło Naukowe Ekonomistów
Wydział Ekonomii
Uniwersytetu Rzeszowskiego
oraz
Centrum Metod Stochastycznych
im. H. Steinhausa
Politechniki Wrocławskiej
zapraszają na III Konferencję Naukową nt.
NARZĘDZIA EKONOMICZNO–INŻYNIERYJNE
W STYMULOWANIU WZROSTU GOSPODARCZEGO
która odbędzie się w dniu 19.04.2007 r. w obiektach Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego w Rzeszowie.
Celem Konferencji jest wymiana poglądów dotyczących wykorzystania narzędzi ekonomiczno–inżynieryjnych w stymulowaniu rozwoju przedsiębiorstw i regionów. Główne problemy konferencji będą koncentrowały się wokół następujących zagadnień:
– ekonomia i inżynieria a wzrost gospodarczy,
– wykorzystanie metod ekonomiczno–matematycznych w badaniu i stymulowaniu zjawisk gospodarczych,
– przydatność narzędzi ekonomicznych w kształtowaniu konkurencji przedsiębiorstw i regionów.
Patronat Honorowy
JM Prorektor UR prof. dr hab. J. Kitowski
Dziekan Wydziału Ekonomii UR prof. dr hab. S. Makarski
Komitet Naukowy
1. Prof. dr hab. Walenty Ostasiewicz – Akademia Ekonomiczna Wrocław – przewodniczący
2. Prof. dr hab. Aleksander Weron – Politechnika Wrocławska – Dyrektor Centrum Metod Stochastycznych im. H. Steinhausa
3. Prof. dr hab. Tadeusz Galanc – Politechnika Wrocławska
4. Prof. dr hab. Mieczysław Król – Uniwersytet Rzeszowski
5. Prof. dr hab. Michał Gabriel Woźniak – Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Rzeszowski
6. Prof. dr hab. Maria Grzybek – Uniwersytet Rzeszowski
7. Prof. dr hab. Adam Czudec – Uniwersytet Rzeszowski
Komitet Organizacyjny
Dr inż. Marian Woźniak
Małgorzata Cyrek
Agnieszka Witos
Warunki uczestnictwa:
1. Zgłoszenie uczestnictwa, które powinno zawierać:
Imię i Nazwisko
Nazwę Koła Naukowego
Nazwę Uczelni
Adres Uczelni
Tytuł referatu
Numer telefonu kontaktowego
Adres e-mail do korespondencji
Zgłoszenia prosimy przesyłać na adres internetowy: [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 28.02.2007 r.
2. Koszt uczestnictwa w Konferencji wynosi 150 zł od osoby.
W ramach opłaty uczestnicy mają zapewnione dwa noclegi (18/19 i 19/20.04.2007 r.), śniadanie w dniach 19.04. i 20.04, obiad i kolację w dniu 19.04.2007 r. oraz wyjazd studyjny w godzinach popołudniowych 20.04.2007 r.
3. Referaty zostaną opublikowane w materiałach pokonferencyjnych.
4. Termin nadsyłania referatów upływa z dniem 14.04.2007 r.
5. Szczegółowe wymagania dotyczące referatów, które powinny mieć objętość do 6 stron, zostaną przesłane zainteresowanym osobom (które zgłoszą chęć udziału w konferencji) w drugim komunikacie.
Przewodniczący SKN Opiekun SKN
Ekonomistów Ekonomistów
Małgorzata Cyrek dr inż. Marian Woźniak
tel. 504-384-286
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Wto 15:09, 06 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
W imieniu McKinsey&Company, największej na świecie firmy działającej w
branży doradztwa strategicznego, serdecznie zapraszam Członków Koła
Geografów oraz studentów Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi, a także studentów
wszystkich pozostałych wydziałów Uniwersytetu Jagiellońskiego, do udziału w
McKinsey Case Day.
Spotkanie z pracownikami McKinsey&Company ma na celu min. zapoznanie z
możliwościami odbycia praktyk oraz podjęcia pracy w firmie
McKinsey&Company.
Będzie jednocześnie okazją dla poznania typowych zagadnień związanych z
branżą doradztwa strategicznego (rozwiązanie biznesowego case'a).
Wszystkich zainteresowanych poznaniem specyfiki pracy w międzynarodowym
środowisku, w jednej z największych firm na świecie, zachęcam bardzo
serdecznie do uczestnictwa w workshopie!
*Gdzie? Sala P 1.2 w Budynku Zespołu Dydaktyczno-Bibliotecznego Kampusu UJ*
*Kiedy? 13 marca 2007*
*Start o godzinie 10.*
W razie pytań zachęcam do skontaktowania się ze mną drogą mailową:
[link widoczny dla zalogowanych] lub pod numerem telefonu 0 695 634 468.
Zapraszam również do odwiedzenia strony [link widoczny dla zalogowanych]
Małgorzata Michalik
Ambasador McKinsey&Company
Uniwersytet Jagielloński
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Czw 19:43, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie )
Ponownie chciałabym bardzo gorąco zaprosić Was do
udziału w organizowanej przez SKN Gospodarki
Przestrzennej SGH konferencji naukowej pod tytułem:
„ZARZĄDZANIE PRZESTRZENIĄ MIASTA”
Nanieśliśmy poprawki na nasz harmonogram (za które
przepraszamy), dlatego przesyłamy zaproszenie jeszcze
raz:)
Impreza odbędzie się 29 – 30 marca 2007 roku w
Szkole Głównej Handlowej (adres poniżej).
Konferencję rozpoczniemy panelem dyskusyjnym, po
którym nastąpi prezentacja przygotowanych przez Was
referatów lub prezentacji. Ich tematyka powinna
wiązać się z problemami poruszanymi na konferencji.
Drugiego dnia odbędzie się kolejny panel dyskusyjny,
a na zakończenie konferencji udamy się na wycieczkę
po zrewitalizowanych dzielnicach Warszawy.
W ramach III Dni Gospodarki Przestrzennej oferujemy
Wam pyszny obiad w najstarszym budynku naszej uczelni,
niedrogie noclegi oraz wieczorną integrację w
klimatycznym miejscu
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 11 marca 2007r. na
adres: [link widoczny dla zalogowanych].
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące
Konferencji oraz Waszych referatów prosimy kierować
pod
podany wyżej adres.
Konferencja odbędzie się w Szkole Głównej
Handlowej: al. Niepodległości 162, sala 152. Koszt
oraz szczegółowy program zostanie przesłany w
najbliższym czasie do osób zainteresowanych
udziałem (nie przekroczy 30zł).
Bardzo prosimy o potwierdzenie przeczytania naszej
wiadomości.
Jeszcze raz gorąco zapraszamy, będzie naprawdę
ciekawie!
Pozdrawiam!
W imieniu SKN Gospodarki Przestrzennej SGH
Ewa Dąbrowska
Przewodnicząca SKN GOPR SGH
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Śro 22:01, 21 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zaproszenie na Studencką Ogólnopolską
Konferencję Naukową nt. "Agroturystyka - stan i perspektywy rozwoju".
Odbędzie się ona 30 - 31 maja 2007r. na Wydziale Zarządzania
Politechniki Białostockiej
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Główny organizator: Koło Naukowe „Turysta” Wydziału Zarządzania, przy współpracy z Katedrą Turystyki i Rekreacji.
Miejsce konferencji: budynek Wydziału Zarządzania (sala nr 18H), ul. Ojca Stefana Tarasiuka 2, 16-001 Kleosin.
Koszt uczestnictwa w konferencji dla studentów wynosi 70 zł, a w przypadku przyjęcia referatu do druku 60 zł. Koło naukowe zapewnia nocleg w dniu 30.05.2007r. i posiłki podczas konferencji. Wpłaty winny być dokonywane na konto Politechniki Białostockiej, którego numer zostanie podany w późniejszym terminie dla studentów wyrażających chęć uczestnictwa w konferencji.
Referaty: MS Word, czcionka 12 Times New Roman, akapit 1,5; maksymalnie 8 stron A4.
Czas przewidziany na jedno wystąpienie –10 - 15 minut.
Publikacje będą recenzowane i opublikowane w monografii,
którą uczestnicy otrzymają podczas konferencji.
Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń do dnia 15.04.2007, prac do
30.04.2007, a prezentacji multimedialnych do 15.05.2007.
Informacje na temat konferencji można również uzyskać na naszej stronie internetowej: [link widoczny dla zalogowanych]
a także poprzez:
e- mail : [link widoczny dla zalogowanych]
gg : 5008406
tel. kom. : 503167718.
PROGRAM KONFERENCJI:
30.05.2007r. (środa)
09:00 Przyjazd uczestników i zakwaterowanie
10:00 Otwarcie konferencji
10:15 Wystąpienia uczestników konferencji
11:30 Przerwa na kawę
11:45 Dalszy ciąg wystąpień
13:00 Przerwa na obiad
14:00 Wycieczka po Białymstoku
18:00 Wspólny grill (program dowolny)
31.05.2007r. (czwartek)
09:00 Śniadanie
10:00 Wyjazd – zwiedzanie gospodarstwa agroturystycznego w Kuryłach
14:00 Poczęstunek w gospodarstwie agroturystycznym
15:00 Warsztaty: „Rozwój atrakcyjności gospodarstw agroturystycznych”
19:00 Pożegnanie uczestników
Nasz adres:
Koło Naukowe „Turysta”
Katedra Turystyki i Rekreacji
Wydział Zarządzania
Ul. Ojca Stefana Tarasiuka 2
16-001 Kleosin - Białystok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Pon 10:41, 09 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
STUDENCKIE DNI PODRÓŻNIKÓW
1. CELE Studenckich Dni Podróżników w Uniwersytecie Gdańskim:
• prezentacja studenckich dokonań podróżniczych,
• integracja środowiska studenckiego oraz promocja Uniwersytetu Gdańskiego,
• wymiana doświadczeń przez sympatyków podróżowania,
• pogłębienie wiedzy na temat prezentowanych krajów, ukazanie ich piękna i atrakcyjności turystycznej.
2. ORGANIZATORZY:
Studenckie Koło Naukowe Geografów Uniwersytetu Gdańskiego (SKNG UG)
ul. R. Dmowskiego 16a, 80-246 Gdańsk
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych], [link widoczny dla zalogowanych]
3. TERMIN I MIEJSCE Studenckich Dni Podróżników:
Studenckie Dni Podróżników w Uniwersytecie Gdańskim odbędą się w dniach 26-27 maja 2007 roku, w czasie trwania studenckiego święta – Juwenaliów. Miejscem prezentacji pokazów będzie Aula C na Wydziale Prawa i Administracji UG.
3. UCZESTNICY I PREZENTACJE:
Do wzięcia udziału w Studenckich Dniach Podróżników zapraszamy studentów i pracowników naukowych trójmiejskich uczelni. Spośród zgłoszonych do dnia 4 kwietnia 2007 roku propozycji zostaną wybrane prelekcje, które następnie zostaną wraz z pokazami slajdów zaprezentowane podczas Dni Podróżników i ocenione przez jury oraz publiczność, co zaowocuje wyłonieniem najciekawszej prezentacji.
4. ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia oraz streszczenie prezentacji wraz z kilkoma fotografiami należy przesyłać do dnia 20 kwietnia 2007 roku pocztą elektroniczną na adres: [link widoczny dla zalogowanych]
5. WYDARZENIA TOWARZYSZĄCE:
Pierwszego dnia Studenckich Dni Podróżników w Uniwersytecie Gdańskim w sali wystawowej gmachu Biblioteki Głównej odbędzie się uroczyste otwarcie wystawy fotografii dokumentujących podróżnicze osiągnięcia członków SKNG UG. Obydwa dni pokazów będzie podsumowywać pokaz slajdów gościa specjalnego. Natomiast na zakończenie Studenckich Dni Podróżników będzie miał miejsce koncert gwiazdy: Masala Sound System w jednym z trójmiejskich klubów.
6. RAMOWY PROGRAM Studenckich Dni Podróżników:
26 maja 2007 (sobota)
- 12:00 – uroczyste otwarcie Studenckich Dni Podróżników,
(odbędzie się w gmachu Biblioteki Głównej i połączone będzie z otwarciem wystawy fotografii z podróżniczej działalności SKNG UG),
- 13:00 – I część pokazów,
- 16:00 – 16:30 – przerwa,
- 16:30 – II część pokazów,
- 19:30 – pokaz slajdów pierwszego gościa specjalnego,
27 maja 2007 (niedziela)
- 10:00 – III część pokazów,
- 14:00 – przerwa,
- 17:00 – pokaz slajdów drugiego gościa specjalnego,
- 18:30 – Podsumowanie Studenckich Dni Podróżników wręczenie nagród jury oraz ogłoszenie wyników głosowania publiczności,
- 21:00 – koncert zespołu Masala Sound System w klubie (...)
7. NAGRODY:
• puchar pamiątkowy, dyplom oraz nagroda rzeczowa dla nagrodzonej przez jury prezentacji,
• dyplom oraz nagroda rzeczowa dla prezentacji nagrodzonej przez publiczność,
• pamiątkowe dyplomy dla wszystkich uczestników Studenckich Dni Podróżników w Uniwersytecie Gdańskim.
8. ŚWIADCZENIA:
W trakcie trwania Studenckich Dni Podróżników organizatorzy (SKNG UG) gwarantują dostęp do sprzętu umożliwiającego prezentację – laptopa (komputera PC), rzutnika multimedialnego, nagłośnienia, tradycyjnego rzutnika przeźroczy itp. (specjalne zapotrzebowania prosimy zgłaszać najpóźniej do 20 maja 2007 roku) oraz dobrą zabawę połączoną z wyminą wrażeń i doświadczeń z ludźmi o podobnych zainteresowaniach!
ZAPRASZAMY SERDECZNIE!
Zarząd SKNG UG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Administrator
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Wto 15:36, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
AEGEE Kraków
Grupa robocza Polityki Międzynarodowej organizuje 14 maja 2007 w Krakowie roku
konferencję „Kolebka cywilizacji europejskiej wobec wyzwań XXI wieku”
Konferencja dotyczyć będzie krajów Kaukazu - Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu.
Głównym tematem będą przemiany zachodzące w tych byłych Republikach
Radzieckich po odzyskaniu przez nie niepodległości oraz pytanie o dalszy kierunek
tych przemian. Poruszane będą tematy trudnych wzajemnych stosunków pomiędzy
krajami Kaukazu, ustrojów poszczególnych państw oraz dotyczące ich współczesne
zagadnienia polityczne, społeczne, ekonomiczne i kulturalne. Szczególna uwagę
chcielibyśmy poświęcić trudnej drodze do demokracji krajów kaukaskich i
stojącym na tej drodze antagonizmom i konfliktom w rejonie.
Jesteśmy otwarci na propozycje poruszenia innych zagadnień związanych w jakiś
sposób z głównym tematem.
Konferencja będzie miała miejsce w Krakowie, w Instytucie Amerykanistyki, Rynek
Główny 34, rozpocznie się około godziny 13 00.
Patronat naukowy nad konferencją objął Pan doktor Ireneusz Kamiński z Katedry
Studiów Porównawczych Cywilizacji UJ.
Osoby zainteresowane przygotowaniem referatów zapraszam do nadsyłania propozycji
tematów do 25 kwietnia na mój adres mailowy lub do przyjścia na spotkanie grupy
roboczej polityki międzynarodowej w każdy poniedziałek o godz. 19.15 w
podziemiach Collegium Novum.
Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w konferencji i pomocy w jej organizacji.
Katarzyna Kawoń
koordynator projektu
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|